עו"ד פישלר תוקף את אלשיך: "מתי היה לך זמן לנהל את המשטרה"

אסתי פלד No Comments on עו"ד פישלר תוקף את אלשיך: "מתי היה לך זמן לנהל את המשטרה"

עו"ד בני פישלר, לשעבר קצין במחלקת חקירות והונאה, התראין למהדורה המרכזית ותקף את המפכ"ל לשעבר אלשיך על דבריו בתיק נתניהו: "מדובר בפארסה אחת גדולה. אדם שלא למד משפטים ואין לו מושג מה אומר החוק על שוחד, רוצה להכתיב ליועמ"ש מה המסקנות בתיק. סיימת את תפקידך תשתוק" | האזינו

פיני פישלר צילום: מתוך ויקיפדיה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד בני פישלר לשעבר קצין במחלקת חקירות והונאה במשטרה, התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על חקירות ראש הממשלה ודברי המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך, על הגשת כתב אישום בתיק בזק על שוחד, "איך היה מרגיש כל אזרח שקצין משטרה מדבר על התיק שלו בתקשורת?".

דברי רוני אלישך כנגד נתניהו: "מדובר פארסה אחת גדולה, ישב עם עיתונאי ופטפט עצמו לדעת, הוא בחופשת שחרור עכשיו ואסור לו לדבר על תיקי חקירה. הוא חקר והעביר את התיק ליועמ"ש וכאן תם עיסוקו. הוא זיהם את החקירה. הוא דיבר על הדלפות ועל חוקרים שהפעיל נתניהו, אני רוצה לדבר לאלשיך, זה ההליך יש הליך הוגן עם שימוע. סיימת את תפקידך תשב בשקט. הוא אמר שהוא עבר על כל העדויות אני לא מאמין לו, אם כך, ממתי היה לו זמן לנהל את המשטרה זה המפכ"ל".

מתי היה לו זמן לנהל את המשטרה: "אין צורך לדבר על החקירה. היועמ"ש ופרקליט המדינה לא מדברים על החקירה. השופט רובינשטיין מתח ביקורת קטלנית על הפטפטת בתקשורת על חקירות. אלשיך שהיה מפכ"ל היה הראיון לאילנה דיין, אום אל חיראן ניצב רוני ריטמן. האם שיש לאדם תיק במשטרה, יישב קצין במשטרה וידבר על התיק בתקשורת. אלשיך לא למד משפטים והוא כבר קובע שיוגש כתב אישום מאיפה לו? אם התיק ייסגר ללא חשד לשוחד אלשיך יבור ויתנצל?".

האזינו לראיון המלא:

צילום: מתוך ויקיפדיה


0 תגובות